Vinnare av skorna!

Postat 2010-12-06 kl 13:02:43

Grattis Fanny F , som vann ett par valfria skor från Novaqueen! Grattis :) Du har fått ett mail ang. hur du ska få dina skor.
Hoppas dom kommer till bra användning!

Kram!

Bessy
Postat 2010-12-06 kl 13:24:31
Blogg: http://bessymannen.blogg.se/

Ångrar du att du fått barn med så ung ålder?

Fanny Fohlin
Postat 2010-12-06 kl 13:54:08
Blogg: http://troublewhore.blogg.se/

hej! Vann jag? Har inte fått något mail nämligen, och antar att det inte finns så många som heter Fanny F som deltagit, haha, du behöver inte publicera denna kommentaren men tänkte bara kolla :)min mail är iaf [email protected]

michelle
Postat 2010-12-06 kl 14:05:05
Blogg: http://michellehanson.blogg.se/

Läs paow.se, hon har skrivit fint om dig å stöttar dig, det gör jag med. tycker att du är en super duktig mamma! Du är stark som orkar och har gjort allt det här! din dotter är verkligen fin, jag önskar dig all lycka! puss <3

Shimo Angel <3 16 och gravid
Postat 2010-12-06 kl 20:01:22
Blogg: http://shimoangel.blogg.se/

Grattis till Fanny F! :D

Och det är kul och mysigt med tävlingar på bloggen!^^ Kram <3

Zanna
Postat 2010-12-07 kl 14:43:15
Blogg: http://coxiq.blogg.se/

Hej lilla gumman..



Jag komenterar ditt inlägg "behöver prata med en psykolog" här istället, det var så otroligt många komentaer i just det inlägget så du skulle nog missa min i mängden..



Såg att du skrev att du inte känner att du kan prata med någon, dvs soc, BUP,läsare, vänner eller familj.

Jag skriver detta för att erbjuda dig min hjälp.

Jag har levt ett helevte enda sen jag var 7 år gammal och min mamma mördades framför mina ögon, har bott på 27 olika familjehem och haft det jävligt tufft rent ut sagt!

Var nyligen med i Amelia i ett långt repotage om mitt liv och ville sätta ljus på hur rättlösa barn är i dagens samhället, hur soc inte ser eller hör hur illa det är, hur man egentligen mår osv.

Efter det hörde även aftonbladet av sig till mig coh bad om en intervju. - den kommer ut i början på nästa år.



Det jag vill att du ska veta är att JAG FINNS!

Du kan skriva låånga eller korta mejl om all skit du behöver få ur dig, du kan självklart välja att vara anonym om det känns lättare. Allt som skrivs till min mejl, det stannar hos mig, självfallet så svarar jag ALLA barn & ungdommar som hör av sig, jag sätter mig ner och skriver mitt egna personliga svar, råd, tips och stöttar.

Ingen döms för någonting.



Jag har själv missbrukat, jag har försökt tagit mitt liv fler ggr än jag kan räkna upp men jag klarade det, jag lever idag och jag är lycklig!

Därför vill jag nu använda mig utav mina livserfarenheter och hjälpa andra, det spelar ingen roll vad problemet är, stort eller litet, man behöver få ut sig allt!

Ingen får någonsin veta det som skrivs till mig, förutom jag då eftersom jag svarar allihopa privat.

Men ingen annan har tillgång till min mejl, den är så säkerad den bara kan vara.



Valet ligger alltid hos personen som känner sig ensam, missnöjd, ledsen, deprimerad, rädd osv.. Jag tvingar ingen att vända sig till just mig, jag är bara en privatperson, en helt vanlig 23 årlig tjej som sitter på en hel del livserfrenheter..

Och kan jag vara till stöd, ge tips och råd, då vill jag göra det. så gått jag kan, ibland vill en del bara att man lyssnar/läser deras känslor, livssituation osv.

Tänk över saken, men nu vet du att hjälpen finns och jag har ingenting med varesig Soc eller BUP att göra.

Men alla barn & ungdommar MÅSTE få ha en person i sitt liv som dom känner att dom kan vända sig till ang precis allt, där det känns tryggt och ingen blir dömd för sina känslor, tankar, handlingar och funderingar.



Jag hoppas att du snart mår bättre och får den hjälp du vill ha, nu vet du att jag finns och jag skriver även med den mejlen som jag kan nås på privat om man inte vill gå igenom min blogg som jag även driver..Den är dock mer vardags inrikdad :)



Du har en otroligt söt liten dotter måste jag också påpeka, hon är helt bedårande :)



Och du gör rätt i att anmäla den idioten som skrivit ut dettsa saker om dig i sin blogg! det är inte okej att göra så emot någon överhuvudtaget och du har inte förtjänat detta. Han ska få stå för detta nu, inte mer än rätt!



Ta hand om dig tjejen, allt kommer att lösa sig, det finns ett ljus där inne i tunneln, jag lovar!



Varma hälsningar //Zanna



Mejladressen : [email protected]



Återigen, valet är ditt men nu vet du att möjligeten finns där och du kan vara helt anonym om det skulle kännas bättre för dig och INGET du skriver/känner & tycker är fel eller dumt..Inget..

Anonym
Postat 2010-12-07 kl 18:36:25

kan du inte gör en till såndär tävling??



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar