Videoblogg från oss

Postat 2010-12-21 kl 16:22:01


Jag och kelly videobloggar

heidi
Postat 2010-12-21 kl 16:41:06

va fin du är (:

bra att du går och prata med någon om du känner för det. och som du själv sa, bry dig inte om onödigt elaka kommentarer. det är bara männiksor som vill fittas eller annors bara få fram sin åsikt. men i DIN blogg räknas ju bara din åsikt så bry dig inte om de andra. Kelly är också jättesöt (: kramar !

Julia
Postat 2010-12-21 kl 17:02:37
Blogg: http://juliaogne.blogg.se/

Ska du ge Kelly några julklappar? :)

Luka
Postat 2010-12-21 kl 17:05:00
Blogg: http://lukaa.blogg.se/

Aww vad söt Kelly är ^^

Josefine
Postat 2010-12-21 kl 17:06:41
Blogg: http://www.phantomrider.devote.se

Vad fina ni är tillsammans! :)

Isabelle
Postat 2010-12-21 kl 17:16:37
Blogg: http://honkallasbella.blogg.se/

Det är bra att du tar hand lite om Kelly under tiden du bloggar och inte bara struntar i henne!

Det är också bra att du tänkerstrunta i alla elaka kommentarer du får, det är ju din blogg och dina regler!! Ha det jättebra!

Carro
Postat 2010-12-21 kl 17:16:41

Amen om du har bestämt dig för att skriva dina åsikter och tankar utan att bry dig, gör det då. Du säger ju att du ska göra det, sen mår du dåligt, sen ska du inte bry dig. Du ändrar ju dig hela tiden. Ja ungefär lika ofta som du håller på med ditt hår. Bak öronen, sen tar du fram det och sen bak det... Rätt jobbigt att kolla på för det är det enda man tänker på. Men du ska ju inte ta åt dig längre så vad spelar det för roll..



Och på tal om psykolog så är det väl bara att tänka där oxå innan du pratar. Precis som när du skriver. Det är ju DIN tid. För ärligt talat så tror jag du behöver hjälp. Det är en känsla man får. Precis som du inte vet vad du vill.



Innan tyckte du att du var svag sen tyckte du att du var stark.



Du tycker du var tjock, sen skulle du va nöjd.



Jag tror inte du hittat dig själv riktigt.



Lycka till!

amanda
Postat 2010-12-21 kl 17:24:14

Det är bra micah. kämpa på! Vet inte varför alla gillar att skriva elaka kommentarer, ser inte det roliga i det.

Du är hur duktig som hellst! har själv en lillasyster i din ålder och hon skulle aldrig klara det du gör.

Ingen är perfekt, alla mår dåligt iblad och fler skulle igentligen behöva hjälp men får det inte.

blev lite långt dethär, men vill bara säga att du är jätteduktig, finns barn som skulle drömma om att ha dej som mamma.

hoppas det går bra hos psykologen och att du kommer må bättre efter :)

/Amanda

Mimmi&Lovisa
Postat 2010-12-21 kl 17:43:24
Blogg: http://milooon.blogg.se/

Jag har en fråga som jag inte fått svar på..

Frågan: Visste dina föräldrar att du hade haft sex, innan dom fick reda på att du var granid? :)



Puss&Kram Lovisa

Malin
Postat 2010-12-21 kl 17:43:55
Blogg: http://malinmasken.blogg.se/

Hej!

Jag kommer från Haninge, såg att din kille också gjorde det. Jag vet att psykologen på ungdomsmottagningen här i Haninge skypar med vissa av sina patienter som inte kan uttrycka sig öga mot öga. och på skype kan du ju välja om du vill skriva, lägga för kameran och bara prata.



Måste säga att du är verkligen tuff! Jag är 22 och har en son på 6 mån och det tar på krafterna. Men då är vi ändå 2 som tar hand om honom dygnet runt. Om du vill kolla min blogg så är anv: malinmasken och lösen: flygsvamp (du kn väl ta bort det här inlägget när du läst det. Ligger massa bilder på min son där därför är den skyddad.



kram

moa
Postat 2010-12-21 kl 17:54:23

du är stark, beundrar dig mycket !

emma olson
Postat 2010-12-21 kl 17:57:15
Blogg: http://eeolson.blogg.se/

har det någon gång varit riktigt jobbigt att ha en bebis när man är så ung som du är?

blir det inte så att man inte kan gå i skolan och träffa kompisar lika ofta som förut? :)

kram!:)

Jullan
Postat 2010-12-21 kl 18:05:02
Blogg: http://jullankarlsson.blogg.se/

Så söta! :D

Både du och Kelly :)

Caroline
Postat 2010-12-21 kl 18:19:59

Hejsan!

Först vill jag bara säga att jag tycker att du gör ett toppenbra jobb med Kelly, och allt runt om med för den delen :)



I detta inlägg säger du att du har svårt för att tala om rakt ut vad du tycker och känner men att det är lättare att skriva, så det jag vill tipsa dig om är att nästa gång, när du skulle iväg och prata med psykologen så ta med dig ett brev, där du skrivit ner allt du känner och vad du vill m.m.



Sedan kan du själv bestämma om du vill låta psykologen läsa brevet själv eller om du vill berätta för honom/henne.



Jag har själv gjort så då jag har varit och pratat med kurator och det hjälpte mig mycket att komma igång :)



Jättebra iallafall att du går och pratar med någon, det finns inget som helst fel med de och det är något som de allra flesta människor får göra någon gång i livet.

Livet är inte enkelt, så är det bara.



Fortsätt att ta hand om er och hoppas att något av det jag skrivit varit till hjälp :)



Kramar!

Linda
Postat 2010-12-21 kl 18:22:57

Vad söta du och Kelly är tillsammans :) Jag tycker det är bra att du ska fortsätta skriva bara dina åsikter, det är ju trots allt dig denna bloggen handlar om, och jag är sjukt imponerad av dig att du är så stark och verkar vara en jättebra mamma! :)

pimpXprincess
Postat 2010-12-21 kl 18:58:42
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/

Du är fantastisk! Var stolt som fan över dig själv, för det är du värd! Jag fattar inte hur du klarar av allt som du gör och samtidigt behöva smälta all skit du får. Putsa av dig det bara, du är riktigt jävla grym och förtjänar inte allt klagomål! Du är superfin även om du kanske inte ser det själv och du är så sjukt stark som klarar av ett barn i sådan tidig ålder. Du är helt klart mer mogen än dom flesta. Som sagt, var stolt över dig själv!

linda
Postat 2010-12-21 kl 19:00:51
Blogg: http://snart4barnsmamma.blogspot.com

du e duktig mikaela man ska prata med sitt barn det e jätte viktigt o du gör det helt rätt om någon månad börjar hon jollra o ger svarstal tillbaka:)

och hon e underbart söt jag ser fram i mot när min dotter kommer om 3 månader kram

emma
Postat 2010-12-21 kl 19:03:07

söta :) undrar om du skulle kunna berätta hur man video bloggar för jag har försökt hitta något sett men har aldrig hittat något . tacksam för svar:)

Anonym
Postat 2010-12-21 kl 19:26:27

Micah, du ska veta att din blogg e en av mina favoritbloggar och du är så fin och de flesta som läser bloggen bryr sig om dig och vill höra vad DU har att säga.. så det är duktigt av dig att bestämma dig för att skita i dedär "haters".. för jag menar de kan ju bara låta bli att läsa din blogg och skaffa ett eget liv istället för att trycka ner på dig! Du förtjänar inte sånt..



Puss och kram <3

Sara
Postat 2010-12-21 kl 19:36:48
Blogg: http://vigullwers.blogg.se/

Åhh Mikaela du är så söt! jag önskar jag fick träffa dig å ge dig en stoooor kram! <3333

Det är bra ta bara åt dig dom fina komentarerna!

puss hej!

knuza
Postat 2010-12-21 kl 19:39:58
Blogg: http://knuzaa.blogg.se/

Det är väl klart att man ska få skriva vad man vill i sin blogg utan att få klagomål ?



Hoppas att allt är bra med er . Kra m

Malin
Postat 2010-12-21 kl 19:49:16
Blogg: http://malinholmbergs.blogg.se/

Det är DIN blogg och det är DU som bestämmer vad som ska finnas i den ;D Klart att folk kan komma med tips och allt sånt där men sen är det upp till dig att avgöra om du vill ha med de eller ej = )

Nea
Postat 2010-12-21 kl 19:49:55

Jag avgudar dig! du är så stark, jag vet inte om jag skulle kunna vara så stark som du är, och forstätta med att blogga trots alla dessa idioter som bara försöker förstöra och jag förstår att du söker hjälp ´det har ju hänt otroligt mycket för dig under det här året du har blivit överfallen du har fått kränkande kommerntarer du du har haft ett stort val framför dig du valde att bli mamma trots att du är så ung det beslutet har förändrat ditt liv för alltid vilket är helt otrolig att du gav denna vackra varelse ett liv och du försöker så gott du kan och självklart är det svart för dig men det här är helt awesome att du gör detta trots allt som har hänt och tänk inte på alla dessa idioter som bara försöker få dig att må dåligt för det finns så många andra som är så stolta över dig . Jag är stolt över dig även fast jag inte känner dig du är en förebild och visar att allt är möjligt bara man vill och vågar vara sig själv!

Jag kände att jag behövde säga detta till dig. så när du får sånna där elaka kommentarer som ger dig dålig energi tänk då på denna kommentar för jag vet att det finns flera som tycker som mig!

Sköt om dig! KRAM<3

dina
Postat 2010-12-21 kl 19:57:24

hårfärgen gör sig rätt på dig!

Isabelle
Postat 2010-12-21 kl 20:34:44

Blondinbella är en förebild för dig men du är absolut en för mig, du är så stak inom dig själv och en så otroligt bra mamma, sriv exat vad du känner och tycker skit i dem negtiva kommentarerna har dem som skriver dem inge vettigare för sig är de snarare så att du ska tycka synd om dem. Stå på dig skriv de du känner du har fortfarande dem som tycker du är grym!

Puss och kram

/ Isabelle

Nea - mamma till Marley
Postat 2010-12-21 kl 20:56:17
Blogg: http://neadri.blogg.se/

Du ÄR superSÖT Micha, verkligen!

Fortsätt att kämpa på och var den du är! Gillar din blogg :).

E M E L I E R E S E R!!
Postat 2010-12-21 kl 21:16:58
Blogg: http://emeliereser.blogg.se/

härligt!! kör på bara och var dig själv!! :D

Moa
Postat 2010-12-21 kl 21:18:35

Hejj :) tycker du är underbart stark :)

de är så roligt att se det. eftersom jag vet

att du har hafft de jobbigt och så.. så klarar

du av ett barn och allt, men jag undrar



Grinar Kelly mycket ? :)

hahah lite konstig fråga .. men jag tänkte om hon grinar mycket vill du aldrig bara gå därifrån och skita i de :P hah

har ingen blogg så du kan svara på mail om du vill :P

eantonia
Postat 2010-12-21 kl 21:43:27
Blogg: http://eantonia.blogg.se/

Va söta ni är! :)

emelie <3
Postat 2010-12-21 kl 21:52:16

Hejsan! jag har en fråga till dig:

Har kelly sagt något ännu typ som mamma eller något sånt?

Anonym
Postat 2010-12-21 kl 23:19:24

var du oskuld när du och din kille hade sex första gången?

och om du va de, var de då du vart gravid.

puss

Anna - Mitt liv som student
Postat 2010-12-21 kl 23:48:37
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Det tycker jag du gör rätt i :)

javii
Postat 2010-12-22 kl 11:04:36

Skriv något fint här<3

milli
Postat 2010-12-22 kl 11:08:05

det enda jag inte gillar är att du håller på med ditt hår hela tiden och pratar med kelly helatiden... men annars så har du e jätte fint blogg jag älskar allt annat förutom video blogg men lycka till..!kram<3

Saara
Postat 2010-12-22 kl 11:17:42
Blogg: http://flickansaara.blogg.se/

Du säger att du har svårt att yttrycka dig själv när du pratar och även har lite svårt att prata med personer. Jag kan ge dig ett tips: Eftersom du har lättare för att skriva, så skriv ett brev som psykologen kan få läsa nästa gång ni ska ses. Testa! Jag är exakt som du. Har svårt och prata med folk om hur man känner och så.

Lina
Postat 2010-12-22 kl 17:56:22

hahahahah ''kanske inte blir en skådis endåå...'' ;D

my
Postat 2010-12-22 kl 19:11:40

så söt du är, är det skådis du vill bli eller? för du säger ju "kanske inte blir skådis ändå".. som lina skrev, älskar din underbara röst eller hela du är ju underbar.. :)

Alice
Postat 2010-12-22 kl 21:13:01
Blogg: http://alicesigges.blogg.se/

åååh så söt Kelly är!

Du: -Sover du inte gumman?

Kelly: -Naej

Det låter verkligen som om hon säger så!!

Soo sweet!

linn
Postat 2010-12-22 kl 22:23:40
Blogg: http://linnaalicia.blogg.se/

Jag följer din blogg och kollar den varje dag och jag kan läsa samma inlägg hundra gånger om och blir aldrig uttråkad. Kelly är så himla söt! Jag har tänkt själv hur det skulle va om jag va mamma. Gud, jag babblar för fullt.. Men jag vill bara säga att jag tycker att du är stark, och jag beundrar dig enormt! Kramar



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar