Veckans frågor och svar 25/12

Postat 2010-12-25 kl 00:31:30

hej undrar bara om du ibland känner att du har glidit ifrån dem du verkligen älskar?
Ibland.. Asså jag har kontakt med alla jag älskar och så, men jag hinner inte träffa dom lika ofta :(


Vad skulle du göra om Kevin inte skulle vilja vara ihop med dig efter att du fött Kelly? Om han inte skulle vilja vara pappa??? Puss på dig <3
Jag vet inte... asså jag har ju känslor för honom så jag skulle nog bli ganska deprimerad av att inte få visa mina känslor för honom och kunna älska honom!
Och jag skulle nog bli ännu ledsnare om han inte ville vara pappa, för jag vill att Kelly ska ha en pappa hon kan växa upp med!


tänker du inte någon gång typ på att festa och sånt?
Jo..Det är väl kul att festa, älskar att dansa! Men har inte tid, men man tänker ju på det :P
Det är roligare att sitta hemma med Kelly iallafall :D


Hej, hej jag har en liten fråga hur uttalar du kelly? Säger du kelly med K eller mer typ schelly?
Det utallas Kelly med K :) Du kan kolla på någon av videobloggarna då jag nämner hennes namn ganska ofta :)


jag har hört att när man är gravid så blir man kåtare än normalt, är det sant ? :)
Ska inte ljuga... Det är olika för alla, men för mig var det så. Ha-ha xD


Sjunger du mycket för Kelly, nynnar och sådär?
Ja, sjunger alltid för henne! Hon somnar mycket lättare då :D Blinka lilla stjärna är en favo!


Lagar du mycket mat hemma?
nej.. det är bebisgröt till lunch varje dag, skippar frukosten och när mamma kommer hem lagar hon middag.
Inte alls hälsosamt mitt liv alltså!


Skulle du vilja att du, Kelly och Kevin fotograferas av en riktig fotograf? :)
Ja det skulle jag :) När Kelly är ungefär 6 månader gammal.


Vad är din favoriträtt?
Sushi!<3


Hur skulle du beskriva din klädstil och men inspirerar dig mest stilmässigt?
Hmm..Jag är en sådan person som gillar allt! Tex när det gäller musik kan jag en dag lyssna på rock och en annan dag lyssna på lugn klassisk musik.
Samma gäller min klädstil, ena dagen är den söt och en annan dag är den lite mer tuff eller avslappnad.
Det beror på mitt humör.
Kör mitt eget race på allt! :) Har ingen inspirationskälla.. vad jag vet


Om du inte hade valt namnet Kelly till Kelly vad hade du då valt för namn?=D
Taylor kanske :) eller Isabella


När man föder ett barn, blir det inte automatiskt gemensam/delad vårdnad eller är det alltid bara mamman som får vårdnaden?
Om man inte är gift, måste det utredas vem pappan är och man får då välja om man ska ha gemensam eller inte :)


hej det här kanske är en konstig fråga men har du och kevin haft sex sen Kelly föddes? :]
hej! här kommer ett konstigt svar :) Ja.

Frida
Postat 2010-12-25 kl 01:09:46
Blogg: http://chafrida.blogg.se/

"hej det här kanske är en konstig fråga men har du och kevin haft sex sen Kelly föddes? :]

hej! här kommer ett konstigt svar Ja."



Du har tidigare skrivit att du inte fick ha sex förrän efter två månader efter födseln, alltså tar du den i tvåan?

claudia
Postat 2010-12-25 kl 01:28:18
Blogg: http://bbaasstta.blogg.se/

Hej har en fråga skulle du o kevin kunna ha frågestund? =)<3

S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se
Postat 2010-12-25 kl 01:41:15
Blogg: http://sevdas.blogg.se/

så söööt blogg :D !

nicole
Postat 2010-12-25 kl 01:45:18

va skulle din första tanke vare om kelly skulle blivit en ginger? :p

Lina
Postat 2010-12-25 kl 02:33:12

Alltså, får du något som helst bidrag? Med tanke på att du är så ung och inte har något jobb och dessutom är ung mamma? och hur går det med skolan och så vidare?

Cecilia
Postat 2010-12-25 kl 11:21:57
Blogg: http://ciciliavardet.blogg.se/

hade ni kondom då ? för annars kan du bli gravid igen.=)

moa
Postat 2010-12-25 kl 12:21:30
Blogg: http://caisy.blogg.se/

hej brukar du vara med dina vänner????

nu när kelly är född???



Anonym
Postat 2010-12-25 kl 13:28:34

Har du något tips på hur man kan skaffa en kille? :) ha det bra

Anniee :3
Postat 2010-12-25 kl 13:30:09
Blogg: http://annieemma.blogg.se/

Hejsan, en liten fråga, i vilket program gör du din header ?

och om du redan har svarar på denna frågan, kan du visa länk då ? :D

rozhins
Postat 2010-12-25 kl 14:20:23
Blogg: http://rozhins.blogg.se/

'' hej det här kanske är en konstig fråga men har du och kevin haft sex sen Kelly föddes? :]

hej! här kommer ett konstigt svar Ja. ''



för mycket information.

Yamina
Postat 2010-12-25 kl 14:32:36
Blogg: http://differentshoes.blogg.se/

Skriv något fint här<3

Yamina
Postat 2010-12-25 kl 14:33:39
Blogg: http://differentshoes.blogg.se/

jag har en fråga till dig. Hur kommer du se på det när Kelly kommer upp i ton åren, kommer du låta henne ha sex eller kommer du berätta för henne vad som kan hända?

Anonym
Postat 2010-12-25 kl 14:54:59

Hade ni sex när du var gravid då? ;)

bella
Postat 2010-12-25 kl 15:29:44
Blogg: http://igustafsson.blogspot.com

jag heter Isabella, haha :D

Hanna
Postat 2010-12-25 kl 15:43:37

Hej :) Fin blogg :) ♥

Jag har en liten fråga som jag undrar över. Hur mycket kostade din "green screen"?

Jag funderar på att köpa en :)

Anonym
Postat 2010-12-25 kl 15:43:45

Heej! Gillar du Twilight? Undrade för du skrev att du funderade på namnen Taylor och Isabella, som båda två har med Twilight att göra. Kram!

Tina
Postat 2010-12-25 kl 16:15:15

Hej! Jag har en liten fråga.



När Kelly ungefär blir 7-10 årsåldern, ska ni fortfarande bo hos din mamma? Eller har ni lite planer om det i framtiden?



Jag hoppas ni har en god (Nytt år) Jul :)

moa
Postat 2010-12-25 kl 17:05:43

Hej! Vad sa dina föräldrar om att du blev med barn så tidigt? :)

Lovis
Postat 2010-12-25 kl 22:34:59
Blogg: http://pinkcitrus.blogg.se/

Är Kevin mkt med och går promenader med dig och tar hand om kelly utan att du behöver säga till? Typ tar henne och bytar blöja och så?



Puss

Anonym
Postat 2010-12-25 kl 23:02:10

Hej! Undrar över en sak som är lite kul. När jag tänker på namnet Kelly så tänker jag på Kelly från Beverly Hills 90210. Nu skrev du att också funderade på Taylor, vilket är Kellys efternamn i serien, alltså Kelly Taylor. Är det bara en slump eller gillar du Beverly Hills? :P

lisa :)
Postat 2010-12-26 kl 13:08:32

vad sa och tyckte dina föräldrar om att du skulle få barn så tidigt? :)

Ida
Postat 2010-12-26 kl 19:12:52

hahah man skulle väl inte ha sex inom 2 eller 3 månader eller vafan du nu skrev, vilken förebild du är tjejen.. sedan vill vi inte veta om du har haft sex eller inte.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar