T & T

Postat 2010-12-29 kl 23:55:23

Hej bloggen ... vi ska sova nu.
Kelly var hemma idag med min mamma när vi var i stan och åt middag, hon inistiera! (eller hur det stavas) att hon skulle ta han dom Kelly just idag och den här natten. Hon har sett att jag varit stressad och mått dåligt och jag och Kevin behövde verkligen prata ut om saker!
Men imorgon blir det som vanligt igen.. Hon ville vara barnvakt åt lilla kelly, hon är jätte fäst vid henne! :)

Imorgon videobloggar jag och Kevin vad som hänt mellan oss och vi reder ut det..

Kramar och pussar

emilia
Postat 2010-12-30 kl 00:22:10
Blogg: http://emiliaronnblad.blogg.se/

Jag tycker inte du ska förklara varför din mamma sitter barnvakt , tycker du förklarar för mycket för oss , varför du inte hade strumpor på kelly osv sånna små grejer , jag tror du vet bäst vad du gör rätt och fel , skit i alla kommeterar du får , dom vet ingenting, Du vet allt bäst för det är du som är mamman och det är du som har fött barnet. Så jag tycker inte du ska behöva förklara nånting för oss när det handlar om saker som du tror folk kommer kommentera . skit i dom bara och kör på , du gör säkert ett underbart o bra jobb :) kramar

jag
Postat 2010-12-30 kl 01:15:09

Hej! Menar inegt negativt ALLS. Men det stavas insistera, bara så du vet! ;)



Tycker du verkar var en toppentoppentjej! Supermamma, klarar av så mycket på en gång. Fick dessutom bra betyg för att ha varit borta flera veckor. De där IG:na fixar du upp nästa termin, och den överväganden delen var ju VG! Goo tjejen, jag tror verkligen på dig. Du kan komma hur långt du vill, I'm reeeaaally sure. :D kram på diig! ♥

Emma
Postat 2010-12-30 kl 02:09:25

Hoppas att allt är bra mellan er två! :)

Nicole
Postat 2010-12-30 kl 02:20:31
Blogg: http://www.nattstad.se/fiinlandia

Har en liten tävling på bloggen där man kan vinna ett par fina klackskor, bara att kika in , du är så välkommen :) www.nattstad.se/fiinlandia

Sofie
Postat 2010-12-30 kl 07:01:12

När var tävlingen avslutad? Bara en liten fråga :)



(du behöver inte publicera denna kommentar, det är bara jag som är lite nyfiken)

Natti
Postat 2010-12-30 kl 09:02:02
Blogg: http://rosed.blogg.se/

naaw, va snällt av din mor :) Du har en väldigt fin och förstående mor.

Frida
Postat 2010-12-30 kl 11:26:15

Det är inte fel att ha "barnvakt" ibland. Ibland behöver man nån timma för sig själv, speciellt om man är ensam med barnet. Och ska man tex shoppa så har ju barnet det bättre hemma än i en vagn bland massa människor.



Sen tycker jag det beror på vad man ska ha barnvakt för och hur ofta, för att gå ut och festa varje helg kan jag tycka inte är okej :) Men alla gör ju som de vill.



Sen anser inte jag att det är "barnvakt" om pappan är med barnet, vilket många gör. Det är faktiskt hans barn med och han kanske vill ha nån ensam stund med sitt barn. Nu prata jag om mig själv, men vet att många stör sig på att man lämnar sitt barn som mamma ibland :)

Linnéa
Postat 2010-12-30 kl 12:57:03
Blogg: http://everythingsucks.blogg.se/

Hej! Ville bara lämna ett litet spår. Hitta din blogg för någon vecka sen och tycker verkligen den är mysig att läsa :). Du verkar vara en varm och go tjej! Önskar all lycka i framtiden! :)

Kram

Zabina
Postat 2010-12-30 kl 13:50:05
Blogg: http://zabbwo.blogg.se/

Hallåå :)

Hur är läget?

Anja 16 - mamma till Vienna
Postat 2010-12-30 kl 16:06:35
Blogg: http://anjakortzon.blogg.se/

Hoppas verkligen du svarar på detta, om du inte svarar i ett inlägg kan du väl gå in på min blogg och svara som en kommentar?



Jag vill gärna tjäna pengar på min blogg men jag vill inte lägga ut en massa jäkla reklam annonser på min blogg. Har helelr ingenstans att plaseera dem.



Men jag ser att du är medlem i Blogvertiser och att de man kan tjäna pengar där. ur gör man då vad kräver dem att man ska göra och hur mycket tjänar man? Har du någon mer sida man kan tjäna pengar på utan att behöva lägga upp en massareklamskyltar?



Jag uppskattar ett svar innerligt mycket.

Lycka till med allt kram!

Tesse
Postat 2010-12-30 kl 20:17:47

Känns såå pinsamt att säga detta, för jag skulle ju egentligen inte vilja bli ung mamma....men jag är sååå avundsjuk på dig! Jag vill också ha barn nu! Jag dammsuger din blogg och alla andra ung mamma bloggar och tror att jag håller på att bli galen...! Kommer nog över det snart hoppas jag ! Men verkligen grattis till dig! Jag ska i alla fall ha barn innan jag är 20! hehe :) puss o kram

Wiilow [ foto tankar känslor]
Postat 2010-12-31 kl 01:22:05
Blogg: http://wiilow.blogg.se/

Härligt med föräldrar som vill hjälpa till.

Underbart.

Min mamma är underbr och ställer upp mkt för mig som är ensamstående till Milton, 5 år.



Fint även av Kevin att ge bort sin mössa till den hemlöse mannen.



Kram



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar