K<3

Postat 2010-12-07 kl 20:04:07


Jag älskar dig, Kevin <3
(btw. ni undrar så ofta. Han är 18 år)

matilda
Postat 2010-12-07 kl 20:09:07

tycker ni är jätte fina tillsammans<3

Elin
Postat 2010-12-07 kl 20:09:38
Blogg: http://thebloggofelin.blogg.se/

hej, får du pengar för bloggen??

och har kevin någon egen blogg?? :)

Elin
Postat 2010-12-07 kl 20:10:46
Blogg: http://kackellackan

En liten fråga bara; Hur hinner du blogga så mycket när du har en nyfödd dotter??? =)

Kramar Elin

P.S. Jag tycker att du är en grymt stark tjej D.S.

J..J
Postat 2010-12-07 kl 20:12:40

När jag läste omkring tänkte jag "15 och har barn, what?" Men jag faschineras så fruktansvärt över hur du hanterar allt.

Klart du kommer få mycket kritik, du kommer absolut få jobbiga stunder, önskar att du var en "normal" tonåring, men du kommer alltid ändra uppfattning och tänka "fan i helvete vad stark och lycklig jag är".

Jag vill bara krama om dig och gratta dig till barnet, peppa dig och önska dig all lycka till. Fast jag gör det genom datorn istället.

Kram på dig!

Mia
Postat 2010-12-07 kl 20:22:15
Blogg: http://miaomarwin.blogg.se/

Hej.

Jag har följt din blogg ett tag och måste säga att jag tycker att du är en väldigt stark person.

Jag fick min son när jag va 19 och jag blev ensamstående med honom och även om jag va äldre och inte bodde hemma så vet jag att de kan va tufft med barn även om man är två. Min son hade kolik ett tag och de höll på att gå mej rejält på nerverna ett tag. Tack och lov är de bara en kort period.

Att vara mamma är ingen ålder så dom som har åsikter om din ska du inte ta åt dej av, inte heller elaka komentarer och att folk skriver om dej i sina bloggar.

Be dom prova att leva de liv du lever innan dom uttalar sej om de =).



Lycka till med allt, du är den bästa mamman för just DITT barn!



Btw är jag lite avis att ni får fira jul med båda era familjer. Här är de vi som åker till alla som ska hälsas på och de är de värsta jag vet. Att inte få vara med dom man älskar hela dagen och bara vara nära.!

linda
Postat 2010-12-07 kl 20:26:33
Blogg: http://snart4barnsmamma.blogspot.com

skrev ett inlägg om dig på min blog hoppas det var ok bara snälla saker kram<3

Anonym
Postat 2010-12-07 kl 20:31:06

Ni är en sån fin familj tillsammans :)

Längtar att se Kelly bli stor.

Anonym
Postat 2010-12-07 kl 20:45:14

Tycker din pojkvän det är jobbigt att ni inte kan ha sex ännu?

Lovisa
Postat 2010-12-07 kl 20:45:28
Blogg: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Å vad fina ni är !!! :))

Lisa
Postat 2010-12-07 kl 20:48:31

Hej! Först när jag såg din blogg tyckte jag att det var helt sjukt att du är gravid och bara 14 år, men nu när jag har läst din blogg ett tag tycker jag att du verkar "förnuftig" och mogen för din ålder och ansvarstagande. Om du inte hade varit gravid själv, och hade sett en blogg där någon annan vart typ 14-15 år och gravid, vad hade du själv tänkt då? Hade du dömt den personen som knäpp och tyckt det var sjukt, eller hade du typ blivit avundsjuk, eller glad? Vad hade du själv tänkt om dig själv om du var någon annan? kram <3

aamanda
Postat 2010-12-07 kl 21:05:11
Blogg: http://amrie.blogg.se/

aww! vilken söt bild!

jag tycker ni är jättestarka mikaela!

ni är en sån söt liten familj och man blir lika glad varje gång man ser söta bilder på er! önskar jag också var så lycklig som ni verkar vara..

hoppas ni lever lyckligt i all framtid för det är ni värda efter allt. jag tycker det är så bra att allt löst sig mig allt och att du och kevin är tillsammans igen. ni passar så bra tillsammans och kelly är sjukt söt! jag föjler din blogg varje dag och bara längtar tills nästa dag när jag får se ännu fler bilder och läsa om er. ha det bäst! kram <3

linnea
Postat 2010-12-07 kl 21:11:55

hahahah fan va stora läppar han har? ;S

ÖÖÖHHH?? , blir du inte dränkt av spott? :)

Evelina
Postat 2010-12-07 kl 21:40:02
Blogg: http://followuf.blogg.se/

gulligt att ni kan hålla ihop så unga som ni är!

Jenny
Postat 2010-12-07 kl 21:41:12

lycka till med allting :) ni passar tsm!

men jag har en fråga; Tjänar du pengar på bloggen? För med dom pengarna kan du ju köpa saker åt kelly ;) ?

evelina
Postat 2010-12-07 kl 22:03:46

nej men gud va fin du var på den bilden :D Kevin ser dock lite rolig ut ;) kram på dig ♥

julia
Postat 2010-12-07 kl 23:19:13
Blogg: http://juliahane.devote.se

Söta ni är tillsammans, tycker att det är sjukt starkt av dig att vara mamma redan nu! Jag är 16 år och skulle aldrig klara av ett barn själv, lycka till med barnet, kärleken och allt! Sen hoppas jag verkligen inte att du tar åt dig av vad bezie eller vad han heter säger för du är verkligen mogen som kan ta hand om en till person förutom dig själv och ditt liv är inte alls förstört, ditt liv har precis börjat ju! Lycka till med allt. Kram

R
Postat 2010-12-08 kl 00:07:59
Blogg: http://ovitaskor.blogg.se/

Hej, jag vet att jag "bara är en läsare" men har funderat mycket på dig de senaste dagarna. Kollade igenom lite av dina gamla inlägg och kom på där Kevin sa att han inte ville ha något med barnet att göra (alldeles i början) och jag identifierar mig så mycket med det. Du är så stark men ändå så ung. Jag är 20 och när min pojkvän helt plötsligt rakt ut sa att han bara hade lekt med mig, den där känslan av total hopplöshet, som jag tror att du kände också. Har också nyss blivit tillsammans med min pojkvän igen, även fast vi avr ifrån varann ett år, och jag hoppas att det verkligen går bra för er :D Man lär sig av saker och ting, och du är en otroligt stark person! <3

Q
Postat 2011-01-08 kl 00:58:59

Du blev på smällen när du var 14?

Då var han samtidigt 17.

Då han är över 15 och du var under 15 har han gjort sig skyldig till sexuellt utnyttjande av barn.

Grattis.

Om någon anmäler, och någon kommer, så kommer din älskade lilla snorunge växa upp utan en far.

Ja. Pappsen kommer vara på kåken. Men ungen kommer väl inte få en sämre uppväxt av det än av att ha ett barn till mor.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar