Lite tankar och sånt

Postat 2010-08-30 kl 19:37:00

Åh gud jag känner mig som en klumpeduns! När jag reser mig blir jag yr och orkar knappt gå :/ Jag känner mig så tung och jag vill bara sova!
Btw,Får vissa kommentarer som är likadana och här får ni några svar:
1.Jag kommer INTE adoptera bort mitt barn, det skulle jag aldrig klara av för då skulle jag aldrig få träffa min bebis!

2. Pappan till Barnet, han är 18 år. Han har bestämmt sig för att inte ta hand om barnet med mig, men han vill träffa bebe ibland.

3.Nej jag skulle aldrig vilja göra abort!

4.Nej jag vet inte om mina föräldrar är skillda eller inte, men vad har ni med det att göra?

5. 5 December är den beräknad till :)

6. Det är bara ETT barn, inte två!

7. Nej jag har aldrig varit gravid tidigare

8. Ja jag kommer fortsätta blogga efter graviditeten :)

Älskar några av er läsare, ni kommenterar så snällt och ni ger mig stöd och ni säger att jag ska skita i vad alla andra säger <3 Jag uppskattar det! :) Tack till er alla!

kovacevic
Postat 2010-11-07 kl 15:53:07
Blogg: http://ellenemina.blogg.se/

Hej. Mysigt med en bebis i vinter kylan! Hittade din blogg idag och den är riktigt bra!

undrar lite saker.

Du skriver att du inte vet att om dina föräldrar är skilda eller inte? (i detta inlägg) Bor du ej med dom?

Sen. Hur funkar det med din skola och sånt? Är dina vänner fortfarande de samma?

Kram och jag önskar dig all lycka!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar