Jag längtar till vintern!

Postat 2010-08-29 kl 14:19:56

Gud vad jag längtar till vintern!
När det är varmt och skönt inne och kallt ute och man ser snön falla.
Ha på låtsasbrasan på tvn och sätter på jul-cdskivan och allt är rött och grönt! Och när man pyntat granen och katten ligger under och ser mysig ut <3
och när man får gå ut så får man sätta på sin päls och öronmuffar och skinnhandskarna med pälskant <3
Vinter bilder:



Längtar också till vintern för det är då bebisen kommer ut! <3

Papi
Postat 2010-08-29 kl 14:51:46

Jag längtar också till vintern - för då blir jag morfar! :)

Maja
Postat 2010-09-09 kl 21:34:31
Blogg: http://majaemelia.blogg.se/

Du är verkligen jättefin! Och du verkar som en jättesöt och snäll tjej. Och jag hoppas att det går bra med födseln och sådär med din bäbis :)

Din blogg är jättebra!

Maja
Postat 2010-09-09 kl 21:37:55
Blogg: http://majaemelia.blogg.se/

Förresten, en sak glömde jag säga! Om du inte har läst boken "Som jag vill vara" med Katarina von Bredow så måste du göra det ;) Det är typ den bästa bok jag har läst! Den handlar om en 15 årig tjej som får reda på att hon är med barn och trots att alla runt omkring henne tycker att hon ska göra abort så behåller hon barnet. Som sagt, en riktigt bra bok som jag rekommenderar! :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar