Dagens Fråga 23/8 2010

Postat 2010-08-23 kl 11:58:58


julia marie sjögren om Lite av varje:
hej.. jag läste din kommentar eller ngn thersese som frågade om ngn fråga.. men ja undrar hur reagerar dina lärare? vet dom om det? eller dina föräldrar tex..? liksom ere ok att gå i skolan nr man e gravid? hur tror du att lärarna kommeer se på det? svara om du vill, du e superduper as gullig! puss


Svar: Ja jag tror lärarna vet om det, dom hade ju tydligen läst det på bloggen. Jag tror det är okej, det får diskuteras! Men vad skulle vara problemet, jag går tills jag föder eller inte längre orkar!
Mina föräldrar tror det kommer gå bra, jag får 100% support!
Jag vet inte hur dom ser på det, lärarna tycker ju allt är så fel och blablabla , men jag bryr mig inte vad dom tycker! Jag bryr mig inte vad någon tycker om det, min åsikt är viktigast.
Ha det bra!<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar