10 punkter ni slipper kommentera om

Postat 2010-08-21 kl 13:31:00

1. Jag kommer få en bra utbildning

2. Jag kommer bli en strålande mamma

3. Barnet kommer få en bra uppväxt

4. Jag kommer inte förlora min barndom, jag får tillbaks den! leka i lekparken, gå på tivoli m.m.

5. Jag kanske inte vet mycket än, men jag lånar böcker på bibloteket och jag frågar frågor till min barnmorska.

6. Jag bryr mig om mitt barn, jag är fullt seriös och tycker inte att det bara är "coolt" utan vet vad allt handlar om.

7. Jag är väl förbered

8. Jag får stöd

9. Jag bestämmer själv hur jag ska ta hand om skolan och barnet samtidigt och ni ska inte lägga er i.

10. Jag är ingen sämre mamma bara för jag är ung.

Sofia - joy is the best makeup
Postat 2010-11-11 kl 22:30:20
Blogg: http://sofy.blogg.se/

Oj, vilken tjej du är! Helt fantastisk! Och duktig på att skriva och formulera dig är du också.



De här sakerna ska du läsa högt för dig själv varje dag, eller ofta alla fall. :) För det är sannigen, och tungan har makt. ;)



Jag beundrar dig! Lycka till med dig och livet i maggen din!



Stor varm kram! Från en tonåring till en annan . :)

Emma
Postat 2010-11-26 kl 21:28:15
Blogg: http://emmsstory.devote.se

Hej sorry jag läser din blogg lite sen men men jag tror snarare vet att du blir typ värdens bästa morsa! :) kram!

Linnea
Postat 2010-12-23 kl 12:43:49
Blogg: http://Linnea969.devote.se

du är så himla duktig!! det är ng inte många som skulle orka ta hand om ett barn när man är 15, elr nt ens våga testa!! lycka till!!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar