Saker ni inte visste om mig

Postat 2010-04-16 kl 22:44:30



-Jag har duschat med min katt, han älskar duscha! Han e lite annorlunda, för han gillar vatten :)

-Jag älskar att göra saker av snäckor

-Jag älskar att snacka om sex och kärlek, och jag säger aldrig något speciellt seriöst heller! (haha fråga mina stackars kompisar som måste lyssna)

-Jag brukar tränna min autograf men istället för att skriva mitt efternamn så skriver jag "Mikaela Jonas" för Joe Jonas är helt klart min framtida man! :)

-När jag åker hem från skolan då åker jag förbi mitt drömhus! En gång var jag nära på att knacka på och fråga om dom säljer den! hahah men sen ångrade jag mig, lite konstigt att jag skulle fråga det xD

-Min busskortshållare är blå, när alla andras är röd!

-Jag kan inte slänga saker! När jag var liten sparade jag alltid godispappret för dom hade så fina färger!

-Jag gillar faktiskt konst (men jag sa inte att jag hade bra smak!)

Anna
Postat 2010-12-20 kl 17:50:49

Varför skriver du om din framtida man Joe Jonas när du är tillsammans med Kevin?? :) Gillar din blogg!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar