Jag och Nadya äter gubbar

Postat 2010-04-30 kl 23:47:16

Haha Nadya blev lurad att köpa sex för 50 kronor, alltså sex paket jordgubbar ;) som var ruttna! Haha men inte alla var ruttna :) men aja så vi sitter på tåget och äter jorgubbar och såhär går vår konversation:

Jag: Vad snabb du är!

Nadya: Ja, varför stoppar du inte HELA i munnen?

Jag: Nej jag gillar att göra på toppen först, det är saftigast

Nadya: Men den blir väl mjuk?

Jag: Jo men jag ska bita sen.

*Nadya tar en till jordgubbe*

Nadya: Kolla vilken jätte stor!, men ÅHH den droppar!

Jag: Uhh det stinker om dom där gubbarna!

Hahahha nej men typ så gick det till xD
Okej vissa kanske inte fattar :)

anonym...:D
Postat 2010-12-25 kl 17:56:30

haha, fattar, snuskigt värre!!;D:P



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar