Dagens dröm- Vargar?

Postat 2010-04-13 kl 22:51:06


Okej det var faktiskt jätte läskigt...
Jag var på mormor och morfars landställe, och som det låter så är det helt öde där!
När vi ska åka hem så kommer ett gäng vargar och jag springer in i bilen så vargarna inte tar mig.
Men min mamma hinner inte in i bilen, men vargarna bryr sig inte, för märkligt nog vill dom ha mig!
Så dom puttar på bilen så den ska ramla och den ramlar i diket och helt omöjligt att komma därifrån!
Men som "tur" kommer jätte många människor från skogen och skrämmer bort vargarna, men människorna är kannibaler och det är ännu värre tycker jag!
Asså tyvärr så slutar det inte bra, jag blev uppäten, och det gjorde riktigt ont för ... okej varning för snuskiga detaljer.. Dom tuggade på mina ben och armar medans jag fortfarande levde, och jag såg mig själv utan armar!
Usch fan vad äcklig jag är som drömmer sånt...

Nej jag kollar inte på för många skräckfilmer!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar