Dagens dröm - Solna station ?

Postat 2010-04-05 kl 23:52:11


Asså jag hade en sjukt konstig dröm!
Jag satt och väntade på tåget i solna station för jag skulle åka till skolan . Men det konstigaste är att skolan ligger vid solna station så varför åkte jag tåget?
Iallafall så klev jag på tåget till stockholm men sen kom jag på att jag gick fel så jag sa till han som satt brevid mig " Jag måste av nu, hejdå" . men han följde efter mig och vi blev bästa kompisar.
Och vi satt vid den där godisautomaten hela dagen och tog slut på allt vatten i den och då blev dom som jobbade på tågstationen skiiiit sura så vi sprang ända till solna och satte oss i ett torn och skrattade tills vi dog!
Bokstavligt vi dog för vi skrattade så mycket! Vi fick typ hjärtattack...
Det var den konstigaste dröm jag haft!
och det ät mycket mycket konstigare att uppleva det :S

C A Y D E N
Postat 2010-04-06 kl 16:50:37
Blogg: http://caydens.blogg.se/

Sv: Jo jag mår bara bra! :) Vad har du gjort idag då? Något kul? :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar