Kommentar och Blair and chucks kiss!

Postat 2009-10-30 kl 00:12:30

kommentar:
heej micah:D jag bara älskar din blogg men kan du inte skriva lite mer om sex och sånt? puss från Matilda

svar: Naww så skönt att höra att du älskar min blogg! :D<3 hhiihi alltid lika kul! Ja.. det är inte riktigt min sak att skriva på nätet när alla vet vem jag är :) Men självklart så ska jag blogga om det och mitt kärleksliv.
Kan säga att jag inte har någon kille just nu,men min förra var riktigt söt! inte sådär sliskig som alla andra,utan romantisk och så :)<3 Men det funkade inte så bra så vi bestämmde oss att inte vara ihop :)
Om din fråga matilda var om jag hade haft det , så ja.
Förresten kollar ni på gossipgirl? dont? Då har ni tydligen missat den mest romantiska kyss scenen ever!<3
CUTE!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar