Svar på frågestund!!

Postat 2009-11-06 kl 19:02:55


Vilka bloggar läser du?
dessies,kissies,paows,falsksanning,janinavg.blogg.se(min syster) och några kompisars!

Har du gjort din design själv?
Ja det har jag :D

Vad gör du på fritiden?
Sjunger,spelar teater,spelar gitarr,bloggar och är med vänner :D

hur gammal är du?
14 år :D

vem ska du gratta på söndag?
pappa :D

det pinsammaste du har gjort:
att jag inte märkte att min kjol blåste upp hela tiden ^^

Har du någon pojkvän?
Nix

Svär du ofta och vilka svärord?
FAN ja! :D

Tycker du om att plocka svamp?
Aldrig gjort xD

Hur många gånger kollar du i spegeln varje dag?
100 nej vänta det var för lite...500?

Favvosport?
Tennis :D

Favoritartist och låt?:
Jonas brothers med Australia<3

ska du ta sprutan mot svininfluensa?
Japp

Vad är ditt favoprogram?:
Gossip girl

Har du sett Jonas brothers live någon gång?
Nej dom avbokade i sverige men jag ska se dom i paris 26 november :D<3

hur lång är du?
167 cm

tog inte med alla frågor,vissa raderade jag xD



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar