Har inte haft tid!

Postat 2009-11-29 kl 00:13:44


Okej jag har typ inte haft tid att blogga medans jag har varit här i Paris!
men jag lägger in en snabb bild på JB(inte den bästa nu då) Men aja..
Jag var i Louvren(museet med Mona lisa) och Eifell tornet , Julmarknaden på Champselysee (stavning :S?) och sen har jag varit i La fayette som är ett 7 våningars shopping centrum!
Ha det bra ! kommer massa med bilder och saker jag har shoppat när jag kommer hem :D<3

flyget går 6 och och det tar 1 timme tll frankfurt. då är klockan 7 och sen ska vi vara där en halvtimme och då blir klockan halvåtta sen går nästa flyg då och det tar 2 timmar då är jag i sverige  halv 10 och då är jag hemma typ vid ... Vi säger att jag bloggar klockan 12.00 imorgon!<3 

Farmor
Postat 2009-12-01 kl 11:51:47

Inga elaka eller stötande kommentarer!om du inte lämnar bloggadress svarar jag i en kommentar i detta inlägg ,Så nu lämna din kommentar sötis :D<33



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar