SHH its a secret

Postat 2009-03-31 kl 21:40:53

Alla har hemligheter om man säger så, Och om man säger det till någon är det inte längre en hemlighet eftersom nästa dag vet alla,tycker jag är lite irriterande >:( Snackar om du VET VEM, snackade med "NÅGON" på msn och helt plötsligt råkar jag säga en sak som jag inte borde säga jag ba oj säg inte till någon! och då loggar "personen" in som absolut inte får veta detta, och eftersom dom känner varandra sa "NÅGON" åhhhh och gör om  hela saken så det låter skit hemskt. Hatar dom som försöker göra "en höna av en fjäder" Och nu är jag osams med båda pesonerna , ena för jag attt "någon" sa till "någon" och den andra vill inte prata med mej.Men dom läser inte min blogg så det e helt okej att jag skriver att jag hatar "den där" som sa till "någon". Vill inte avslöja kön det e därför jag skriver "någon" och sånt. Och förresten e jag döds sjuk jag harnont i levern eller något och då kan njuren spricka och gud vet vad som händer då. men jag orkar inte åka till Sjukhuset och om jag får ondare måste jag åka ambulans och det hatar jag! Har åkt det en gång tidigare och det var när jag var 4 år och bodde i åkersberga och vårt hus brann ner och dom trodde jag var brandskadad.Sen flyttade jag till solna och ja här har jag bott sen jag var 4 då. Men jag bytte lägenhet förra året till en mindre lägenhet för pappa flyttade ut, till katrineholm.Ska dit i helgen igen med min syrra vi skulle typ göra massor av kul, hoppas jag blir frisk innan det, Har jag nämt att jag hatar att vara sjuk?! Ja det har jag, jag e sjuk hela tiden och massa olika sjukdomar. HATE MY F*CKING LIFE! Men det jag skulle komma till var dagens fråga,
Är det okej att om du berättade en hemlighet till "1" och 1 berättar det till "2"?
JA
eller
NEJ

saga hero
Postat 2010-11-06 kl 18:04:22

hej jag är 96:a och bor i åkersberga. jag bara undrar vart bodde du och varför flyttade ni ? vilket dagis gick du på när du bodde här? :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar