Disturbia

Postat 2009-06-10 kl 17:26:30
Ett kort jag tog i tunneln när jag åkte bil..




ebba
Postat 2009-06-10 kl 18:32:19
Blogg: http://destinycyrus.blogg.se/

hey micah! =D du, jag har ett problem & jag undrade om du kunde hjälpa mig? adda msn ; ebbsan_smile@hot..

Klara
Postat 2009-06-10 kl 18:32:22

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLLLLLA lär dig att alla ord som har "jätte" innan, SKA SITTA IHOP;

jättemycket, jätteroligt, jättestor, jättesöt etc. Du är 15 år enligt din profil (blev fundersam så jag kollade) och då SKA MAN KUNNA SKRIVA EN MENING UTAN SÄRSKRIVNINGAR. Om du nu satsar på att bli Sveriges nästa "storbloggare" (HAHAHAH lycka till) så bör du lära dig stava. OCH FAN SLUTA LÄMNA DRYGA KOMMENTARER PÅ ANDRAS BLOGGAR! Ingen BRYR SIG.

Och eftersom jag inledde denna svenskalektion till kommentar med 4 snälla skrivet i versaler anser jag inte att jag är otrevlig. Och nu slutar jag absolut INTE med att skriva; LÄS MIN BLOGGG!!!! Sluta med sånt bara.

ebba
Postat 2009-06-10 kl 19:02:20
Blogg: http://destinycyrus.blogg.se/

snälla , adda igen , det funkade typ inte? (: <3

Micah
Postat 2009-06-10 kl 19:05:23
Blogg: http://micah.blogg.se/

för det först klara, vem fan är du?

för det andra: du får damp för jag stavar fel och det kanske står att jag är 15 ,men det är jag inte??

och för det det tredje: har jag inte lämnat DRYGA kommentarer på andras bloggar och slutar det med

läs min blogg, nej nej det har jag ALDRIG gjort!! isåntfall så har någon utsett att vara mig, du kanske borde kolla först innan du kommenterar?

daniella
Postat 2009-06-10 kl 19:59:46
Blogg: http://hollywoodangels.blogg.se/

hej micah kan du hjälpa mejh att lägga in högerklicks skydd och besökarmätare m.m, :D <3

klara
Postat 2009-06-10 kl 21:12:35

om du tänker bli en av sveriges största bloggare (igen, lycka till ahahahhaa) så kommer du inte alls kunna veta vilka alla dina läsare är, och om du inte är 15 år ska du inte utge dig för att vara det, det får dig att verka efterbliven då din svenskagrammatik är efterbliven. och nedan postar jag din lilla kommentar du lämnade på min blogg;



Postat av: Micah

Hejhej! :D

Kommentera gärna min blogg<3 Jag skriver om mina vardag,kläder och mode,musik och annat skoj!

Jag gör till och med egna youtube videos! :D<3

Hihi förlåt att jag gör reklam<3

hur mår du då?:D

ps:Fin Blogg!!<33



och jag ANTAR att ingen annan skulle göra reklam för din blogg eftersom de inte tjänar ett piss på det. Så jo, DU HAR VISST LÄMNAT DRYGA KOMMENTARER PÅ ANDRAS BLOGGAR.

Och sist, JA, jag stör mig fruktansvärt enooooormt på dina jäkla stavfel för det går absolut inte att läsa texten då.

FATTA VINKEN



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar