Blablabla

Postat 2009-02-28 kl 17:09:47
Idag har jag typ gjort ingenting haha jag har bara lyssnat på musik och sen har jag bakat chocklad muffins:) Och sen har jag städat. Jag vet inte vad jag ska skriva om om typ en kvart kommer mormor och morfar och deras gulliga hund esset och vi ska typ fika för min mamma har namnsdag och sen ska dom typ gå och sen ska jag se en film själv hihi :D
Dagenslåt:Someday-Miley cyrus feat Trace cyrus(Trace är Mileys bror från Metro Station :D)
Emma Bästa Gustafsson
Postat 2010-11-07 kl 16:46:30
Blogg: http://ttyppbadhairday.blogg.se/

Metro station <3

Ida
Postat 2011-01-29 kl 14:58:03
Blogg: http://idaskoglar.blogg.se/

Hejsan såg din videoblogg på youtube :) jag vill bara säga att du har en fantastiskt blogg och att din dotter är helt bedyrade söt :)

I videon säger du att du bor i sollentuna, de jag undrar är de om du har gått i en skola förut som heter alfaskolan eller nått sånt i solna min bästavän gick där förut och hon känner igen dig säger hon ;) skulle bli glad av ett svar :) Kram ;)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar