3 Febuari 2009: Mitt första inlägg!:D

Postat 2009-02-03 kl 16:19:04
Hejsan allihop Mitt namn är Mikaela och Jag kommer från sverige :) Du kan läsa mer om mej om kollar längst upp och trycker på micah brevid bilden på mej :)
Jag på andra sidor:
Bilddagboken:www.heartcandy.bilddagboken.se
Playahead:Micah.playahead.se
Msn:[email protected]
Myspace:www.myspace.com/Micahloven
Facebook:www.facebook.com/mikaelaloven#/profile.php?id=1421719530&ref=name
Youtube: www.youtube.com/Micahloven
Anonym
Postat 2010-11-11 kl 20:05:32
Blogg: http://februaribarnett.blogg.se/

Hejsan jag heter hanna och jag skulle jätte gärna vilja göra en fin bild åt dig och Kelly , du kan väl svara på min mail.. :)



Hare gott :)

Sofie
Postat 2010-12-15 kl 16:16:06
Blogg: http://sofiesbubblor.blogg.se/

Heej heej! Har nu gått tillbaka i tiden här på din blogg till FEBRUARI 2009! Snart är det ett år sedan din blogg startades :D tror inte att du visste när du gjorde det här inlägget att du en dag skulle bli en underbar MAMMA! Ganska coolt va? Kram !!! <3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar