Saker som aldrig händer mig:

Postat 2009-12-24 kl 04:49:28


Saker som aldrig händer Micah:

*Jag får inga julklappar

*Jag hade glömt bort att det var nyår och har ingenting att göra!

*Jag slutar vara besatt av Jonas brothers och slutar vara förälskad i Joe!

*Jag slutar att bli förälskad i varje musiker jag över huvudtaget ser! (tips till er killar, vill ni ha många tjejer? Bli musiker)

*Jag börjar hata rosa och klär mig i limegrönt! Fan! nu kan jag inte göra filmer längre :/ (förlåt ingen kommer fatta, men har ni hört talas om green screen?)

*Att det ända jag gör 2010 är att plugga, daah vad roliga bilder det blir då till bloggen!

liisou - it's all for love, L O V E
Postat 2009-12-24 kl 04:50:48
Blogg: http://hhannalouise.blogg.se/

SVAR: oki, nej intemkt =)

amanda
Postat 2011-01-09 kl 12:41:27

hihi är du säker på att du aldrig slutar få julklappar ? ;)



Jag menar när du är 80 , kanske du inte får någon ! :D



jätte fin blogg btw ;)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar