Nytt år, nya löften

Postat 2009-12-31 kl 04:45:52

Hej allihopa!
Det är 31 december idag och klockan 00.00 inatt är det ett nytt år.
Även fast jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden så har ni ändå besökt mig!
det är jag tacksam för<3
men det kommer inte alltid vara så :) inför nästa år så har jag några nyårslöften:


*Blogga minst 3 gånger per dag-även fast jag reser!

*Städa på mitt rum efter jag shoppat

*Gå till skolan (förlåt att ni fick höra den tragiska sanningen)

*Göra läxorna också!

*Att inte glömma allas födelsedagar!

*Att inte göra som alla andra säger

*Videoblogga en gång per vecka

*Alltid ha med kameran

Sådär ja!
Kanske fyller på med något senare!<3
Ha det bra :D

chatte & sofia
Postat 2009-12-31 kl 12:34:39
Blogg: http://elitsnack.blogg.se/

Gott nytt år!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar