Idag!

Postat 2009-04-28 kl 22:34:10
Hejhej allihopa!
Oki såhär var min dag:
På lunchrasten kom Nadya och hugo hem till mej.
sen när vi började igen gick dom.
Sen efter skolan gick vi hem till mej(Nadya hugo och sebbe)
Men sen gick sebbe och nadya och hugo och jag åkte till solna centrum.
Men nadyas mamma hämtade henne. Och då åkte jag och hugo till solna centrum men vi hade
inget att göra så vi åkte hem till nadya :D
Och vi var skiiiit trötta så vi köpte red bull.Men det funka inte även fast det är en energidryck.
Sen så satte vi oss på en bänk i skogen.
Sen gick hugo. Och jag och nadya gick till afärren och köpte potatis och tuggummi.
Och sen hämtade min mamma mej och sa att vi skulle shoppa.
Vad jag shoppade ser ni i nedanstående inlägg :D
Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar